Τρόποι Υποστήριξης
Για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφωνικά.
Αφού κατανοήσουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μπορούμε να προσφέρουμε την κατάλληλη υποστήριξη μέσω των παρακάτω μεθόδων:
Παρέχουμε σαφείς οδηγίες και βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να επιλύσετε το ζήτημα άμεσα και εύκολα.
και να διορθώσουμε το πρόβλημα σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείτε από τον χώρο σας.
Η ομάδα μας θα φροντίσει για την πλήρη επίλυση του ζητήματος στον χώρο όπου βρίσκεται το σύστημά σας.
Αφού κατανοήσουμε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μπορούμε να προσφέρουμε την κατάλληλη υποστήριξη μέσω των παρακάτω μεθόδων:
1. Υποστήριξη μέσω Τηλεφώνου
Η ομάδα υποστήριξής μας είναι διαθέσιμη για να σας καθοδηγήσει και να λύσει το πρόβλημά σας τηλεφωνικά.Παρέχουμε σαφείς οδηγίες και βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να επιλύσετε το ζήτημα άμεσα και εύκολα.
2. Υποστήριξη μέσω Απομακρυσμένης Σύνδεσης
Εάν το πρόβλημα απαιτεί πιο εξειδικευμένη παρέμβαση, μπορούμε να συνδεθούμε απομακρυσμένα με το σύστημά σας για να διαγνώσουμεκαι να διορθώσουμε το πρόβλημα σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθείτε από τον χώρο σας.
3. Υποστήριξη με Ραντεβού στον Χώρο Σας
Σε περιπτώσεις που απαιτείται φυσική παρουσία για τη λύση του προβλήματος, μπορούμε να προγραμματίσουμε ένα ραντεβού και να επισκεφτούμε τον χώρο σας.Η ομάδα μας θα φροντίσει για την πλήρη επίλυση του ζητήματος στον χώρο όπου βρίσκεται το σύστημά σας.
Εργασίες
Αναλαμβάνουμε όλες τις εργασίες, παρακάτω θα βρείτε μια λίστα ενδεικτική. Μπορείτε πάντα να μας καλέσετε για περαιτέρω πληροφορίες & λεπτομέρειες.
Τμήμα Service | Εργασίες
Προσφέρει διαφύλαξη των βάσεων σε περίπτωση καταστροφής.
Backup οι οποίες εξασφαλίζουν ότι λαμβάνονται αντίγραφα ασφαλείας κάθε virtual server και όχι μόνο κάποιων αρχείων.
Backup οι οποίες εξασφαλίζουν ότι λαμβάνονται αντίγραφα ασφαλείας κάθε virtual server και όχι μόνο κάποιων αρχείων.
Μελέτη και εγκατάσταση Virtual Datacenter Μελέτη και μεταφορά φυσικών Server σε Virtual περιβάλλον. Μελέτη και υλοποίηση Virtual Cluster συστημάτων Μελέτη και υλοποίηση High Available συστημάτων Μελέτη και υλοποίηση λύσεων Fault Tolerance με 99% Uptime Υποστήριξη Virtual υποδομών
Αναλαμβάνουμε να συνδέσουμε το πρόγραμμα απομακρυσμένα στον server σας ώστε να εργαστείτε απο όποιον χώρο θέλετε μέσω VPN.
Προυπόθεση έιναι να υπάρχει ενεργή σύνδεση internet και να είναι ανοιχτός ο server.
Τμήμα Support | Εργασίες
Προσφέρει διαφύλαξη των βάσεων σε περίπτωση καταστροφής.
Backup οι οποίες εξασφαλίζουν ότι λαμβάνονται αντίγραφα ασφαλείας κάθε virtual server και όχι μόνο κάποιων αρχείων.
Backup οι οποίες εξασφαλίζουν ότι λαμβάνονται αντίγραφα ασφαλείας κάθε virtual server και όχι μόνο κάποιων αρχείων.
Step out on to the path to your left. Where there is no change. Instead, you continue doing what you have in the past. What will life be like about staying on this path. Walk out into your future to the 10 year
point.
Walk out 10 years into your future and feel how it feels to carry on doing the same thing. I want you to think about how you will feel in 10 years if you continue doing the exact same things you have done to
date. What will your daily life be like?
Βοήθεια - Tips
Απομακρυσμένη Σύνδεση μέσω AnyDesk
Για να πραγματοποιήσουμε απομακρυσμένη σύνδεση στο σύστημά σας και να σας προσφέρουμε τεχνική υποστήριξη, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Κατεβάστε το Πρόγραμμα AnyDesk
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσετε το πρόγραμμα AnyDesk στην συσκευή σας.Πατήστε εδώ να κατεβάσετε το πρόγραμμα AnyDesk.
2. Άνοιγμα του Αρχείου AnyDesk
Το αρχείο εγκατάστασης (AnyDesk.exe) θα κατέβει αυτόματα στον φάκελο "Λήψεις" της συσκευής σας.Εντοπίστε το αρχείο και κάντε διπλό κλικ πάνω του για να το ανοίξετε. Δεν απαιτείται πλήρης εγκατάσταση του προγράμματος,
καθώς πρόκειται για μια εκτέλεση χωρίς εγκατάσταση.
3. Παροχή του Αριθμού Ταυτότητας
Όταν το πρόγραμμα ανοίξει, θα εμφανιστεί μια οθόνη με τον αριθμό ταυτότητας της συσκευής σας, ο οποίος θα είναι γραμμένος με κόκκινο χρώμα.Αντιγράψτε ή σημειώστε αυτόν τον αριθμό, καθώς θα τον χρειαστείτε για να μπορέσουμε να συνδεθούμε απομακρυσμένα και να σας προσφέρουμε την απαραίτητη βοήθεια.
4. Επιβεβαίωση Σύνδεσης
Αφού μας παρέχετε τον αριθμό ταυτότητας, θα προχωρήσουμε στην απομακρυσμένη σύνδεση, θα μας πατήσετε την επιλογή αποδοχής που θα εμφανιστεί και θα αναλάβουμε την επίλυση του προβλήματος ή την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών.
